Zasady Współpracy

z dnia

Zamówienia przyjmujemy przez e-hurtownię, e-mailem, telefonicznie lub faxem.
Na wstępie prosimy o przesłanie kopii zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej, kopii nadania NIP oraz numeru telefonu kontaktowego.

Czas realizacji zamówienia do 3 dni roboczych.
Z powodu zwiększonej ilości zamówień w okresie przedświątecznym czas realizacji może się wydłużyć do 7 dni roboczych.


Wysyłka następuje kurierem UPS lub DHL na koszt odbiorcy, za pobraniem lub po przedpłacie przelewem na nasze konto bankowe.
Podpowiadamy, że użycie przelewu natychmiastowego, ekspresowego (10 zł) gwarantuje momentalny wpływ na konto, który jest niezbędny do rozpoczęcia realizacji zamówienia.

Koszty transportu kurierem wynoszą:
- 20,00 zł za każdy karton do 27 kilogramów lub 130 litrów objętości - za pobraniem, obowiązuje wartość mniejsza (ograniczenie spedytora)
- 17,00 zł za każdy karton do 27 kilogramów lub 130 litrów objętości - przedpłata przelewem, obowiązuje wartość mniejsza (ograniczenie spedytora)

Koszt transportu wpisujemy do faktury.

Istnieje możliwość odbioru przesyłki przez Państwa firmę przewozową. Przesyłka jest wydawana kurierowi tylko w przypadku dostarczenia listu przewozowego.

Osobom oczekującym odroczonych terminów płatności dajemy rozwiązanie równoważne miesięcznemu terminowi płatności. Należy wtedy potrzebną kwotę pobrać ze swojego banku (kredyt), przesłać kopię umowy kredytowej, a my zapłacimy całe koszty kredytu – w formie rabatu!

Wszystkie podane ceny towarów i usług są cenami netto


Minimalna ilość - 1 kg jednego rodzaju towaru. Na życzenie klienta pakujemy po 0,5 kg za dopłatą 3 zł.

Towar, na życzenie, konfekcjonujemy w torebki z etykietą, z nazwą towaru i Państwa firmy po 100g w cenie 0,79 zł/szt + cena etykiety + cena torebki + cena klipsa.

Przygotowanie do wysyłki paczki o wartości do 100 zł (netto) - 3 zł

Po złożeniu zamówienia Państwo coraz częściej składacie domówienia. Złożenie zamówienia uruchamia natychmiast proces jego realizacji. W tej sytuacji domówienie powoduje oprócz ponownej obsługi administracyjnej dodatkowy nakład pracy i materiałów związany z otwarciem przygotowanej już paczki, wymianą taśm i wypełnienia a często wymianą kartonu na większy. Aby pokryć te dodatkowe koszty wprowadziliśmy rekompensatę 3 zł netto za domówienie.

SYSTEM RABATOWY
Przy zamówieniach od 25 kg do 39 kg* w jednej dostawie - udzielamy rabatu 5%
Przy zamówieniach od 40 kg* w jednej dostawie wzwyż - udzielamy rabatu 10%
*Rabat obejmuje herbaty, kawy, zioła i yerba mate na wagę (łącznie) w jednej dostawie.

Towar należy sprawdzić zaraz po otrzymaniu przesyłki. W razie stwierdzenia wad, uszkodzenia lub braków prosimy o zachowanie kartonu i wypełnienia oraz niezwłocznie poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji.
Samodzielna utylizacja reklamowanego towaru powoduje utratę prawa do reklamacji!
W przypadku przesyłki paletowej należy porównać wygląd palety z otrzymanymi wcześniej zdjęciami jak wyglądała paleta w momencie odbioru z naszej firmy przez kuriera. W przypadku zmiany wyglądu należy natychmiast skontaktować się z nami telefonicznie.
Reklamacje ilościowe należy zgłaszać pisemnie w dniu odbioru przesyłki lub następnym a reklamacje jakościowe w terminie do 7 dni pod rygorem odmowy uwzględnienia.
Sposób rozwiązania reklamacji prosimy uzgadniać drogą telefoniczną lub mailową. Nie przyjmujemy zwrotów za pobraniem!


Warunki przechowywania:
Herbaty powinno się przechowywać w szczelnie zamkniętych pojemnikach, w suchym pomieszczeniu w temperaturze pokojowej z dala od światła. Wilgotność powietrza nie powinna przekraczać 60 %.
Złe warunki przechowywania mogą przyspieszyć starzenie się dodatków oraz ulatnianie aromatu a także umożliwia wniknięcie szkodników.

Ze względu na naturalną różnorodność oraz sezonowość składników naszych herbat, firma Herbaty Szlachetne Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmiany składników herbat i mieszanek na nie gorsze jakościowo, które mogą różnić się kolorem oraz kształtem.

W przypadku akcesoriów producenci uznają tylko takie reklamacje, które obniżają funkcjonalność wyrobu. Nie są uznawane reklamacje dotyczące cech wyrobu, które wynikają z właściwości procesu technologicznego.



Po otrzymaniu świeżej dostawy, należy sprawdzić czy nośnik aromatu odparował czyli czy herbata nie jest „wilgotna”. „Wilgotna” herbata powinna leżakować przed zapakowaniem w torebki przeźroczyste, foliowe gdyż inaczej etykiety mogą się odklejać a zapach i smak herbaty może różnić się od właściwego. W przypadku mieszanek zawierających składniki cięższe (np. owoce kandyzowane) i lżejsze (np. płatki kwiatów) należy sprawdzić czy składniki są dobrze wymieszane. W procesie produkcji składniki zostają prawidłowo wymieszane lecz drgania w czasie transportu mogę je rozwarstwić tak, że składniki cięższe opadną na dno a lżejsze zostaną na górze za co nasza firma nie może odpowiadać. Wtedy należy je powtórnie wymieszać.