Zasady Współpracy

z dnia

Zamówienia przyjmujemy przez e-hurtownię, e-mailem, telefonicznie lub faxem.
Na wstępie prosimy o przesłanie kopii zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej, kopii nadania NIP oraz numeru telefonu kontaktowego.

Czas realizacji zamówienia do 3 dni roboczych.
Z powodu zwiększonej ilości zamówień w okresie przedświątecznym czas realizacji może się wydłużyć do 7 dni roboczych.


Wysyłka następuje kurierem UPS lub DHL na koszt odbiorcy, za pobraniem lub po przedpłacie przelewem na nasze konto bankowe.

Koszty transportu kurierem wynoszą:
- 20,00 zł za każdy karton do 27 kilogramów lub 130 litrów objętości - za pobraniem, obowiązuje wartość mniejsza (ograniczenie spedytora)
- 17,00 zł za każdy karton do 27 kilogramów lub 130 litrów objętości - przedpłata przelewem, obowiązuje wartość mniejsza (ograniczenie spedytora)

Koszt transportu wpisujemy do faktury.

Istnieje możliwość odbioru przesyłki przez Państwa firmę przewozową. Przesyłka jest wydawana kurierowi tylko w przypadku dostarczenia listu przewozowego.

Osobom oczekującym odroczonych terminów płatności dajemy rozwiązanie równoważne miesięcznemu terminowi płatności. Należy wtedy potrzebną kwotę pobrać ze swojego banku (kredyt), przesłać kopię umowy kredytowej, a my zapłacimy całe koszty kredytu – w formie rabatu!

Wszystkie podane ceny towarów i usług są cenami netto


Minimalna ilość - 1 kg jednego rodzaju towaru. Na życzenie klienta pakujemy po 0,5 kg za dopłatą 3 zł.

Towar, na życzenie, konfekcjonujemy w torebki z etykietą, z nazwą towaru i Państwa firmy po 100g w cenie 0,79 zł/szt + cena etykiety + cena torebki + cena klipsa.

Przygotowanie do wysyłki paczki o wartości do 100 zł (netto) - 3 zł

Po złożeniu zamówienia Państwo coraz częściej składacie domówienia. Złożenie zamówienia uruchamia natychmiast proces jego realizacji. W tej sytuacji domówienie powoduje oprócz ponownej obsługi administracyjnej dodatkowy nakład pracy i materiałów związany z otwarciem przygotowanej już paczki, wymianą taśm i wypełnienia a często wymianą kartonu na większy. Aby pokryć te dodatkowe koszty wprowadziliśmy rekompensatę 3 zł netto za domówienie.

SYSTEM RABATOWY
Przy zamówieniach od 25 kg do 39 kg* w jednej dostawie - udzielamy rabatu 5%
Przy zamówieniach od 40 kg* w jednej dostawie wzwyż - udzielamy rabatu 10%
*Rabat obejmuje herbaty, kawy, zioła i yerba mate na wagę (łącznie) w jednej dostawie.

Towar należy sprawdzić zaraz po otrzymaniu przesyłki. W razie stwierdzenia wad, uszkodzenia lub braków prosimy o zachowanie kartonu i wypełnienia oraz niezwłocznie poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji.
W przypadku przesyłki paletowej należy porównać wygląd palety z otrzymanymi wcześniej zdjęciami jak wyglądała paleta w momencie odbioru z naszej firmy przez kuriera. W przypadku zmiany wyglądu należy natychmiast skontaktować się z nami telefonicznie.
Reklamacje ilościowe należy zgłaszać pisemnie w dniu odbioru przesyłki lub następnym a reklamacje jakościowe w terminie do 7 dni pod rygorem odmowy uwzględnienia.


Warunki przechowywania:
Herbaty powinno się przechowywać w szczelnie zamkniętych pojemnikach, w suchym pomieszczeniu w temperaturze pokojowej z dala od światła. Wilgotność powietrza nie powinna przekraczać 60 %. Złe warunki przechowywania mogą przyspieszyć starzenie się dodatków oraz ulatnianie aromatu..

Ze względu na naturalną różnorodność oraz sezonowość składników naszych herbat, firma Herbaty Szlachetne Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmiany składników herbat i mieszanek na nie gorsze jakościowo, które mogą różnić się kolorem oraz kształtem.

W przypadku akcesoriów producenci uznają tylko takie reklamacje, które obniżają funkcjonalność wyrobu. Nie są uznawane reklamacje dotyczące cech wyrobu, które wynikają z właściwości procesu technologicznego.



Po otrzymaniu świeżej dostawy, należy sprawdzić czy nośnik aromatu odparował czyli czy herbata nie jest „wilgotna”. „Wilgotna” herbata powinna leżakować przed zapakowaniem w torebki przeźroczyste, foliowe gdyż inaczej etykiety mogą się odklejać a zapach i smak herbaty może różnić się od właściwego. W przypadku mieszanek zawierających składniki cięższe (np. owoce kandyzowane) i lżejsze (np. płatki kwiatów) należy sprawdzić czy składniki są dobrze wymieszane. W procesie produkcji składniki zostają prawidłowo wymieszane lecz drgania w czasie transportu mogę je rozwarstwić tak, że składniki cięższe opadną na dno a lżejsze zostaną na górze za co nasza firma nie może odpowiadać. Wtedy należy je powtórnie wymieszać.