Reklamacje i zwroty
z dnia
Towar należy sprawdzić zaraz po otrzymaniu przesyłki.
W razie stwierdzenia uszkodzenia, braków lub niezgodności z fakturą prosimy o:
1. Zachowanie opakowania zbiorczego (kartonu) oraz wypełnienia.
2. Zachowanie opakowania reklamowanego produktu.
3. Niezwłoczne poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji – w dniu otrzymania przesyłki, najpóźniej dnia następnego.
4. Reklamacja jest rozpatrywana po otrzymaniu dokumentacji fotograficznej na maila biuro@herbatyszlachetne.pl.
5. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
6. Używamy tylko i wyłącznie taśmy firmowej dla zabezpieczenia, że karton jest oryginalnie zapakowany i nienaruszony.
Jeżeli paczka posiada fragmenty oklejone inną taśmą to należy spisać protokół z kurierem i jednocześnie natychmiast
nas powiadomić telefonicznie.
Reklamacje ilościowe należy zgłaszać pisemnie w dniu odbioru przesyłki lub następnym a reklamacje jakościowe w terminie do 7 dni pod rygorem odmowy uwzględnienia.
Sposób rozwiązania reklamacji prosimy uzgadniać drogą telefoniczną lub mailową. Nie przyjmujemy zwrotów za pobraniem!