Reklamacje i zwroty

z dnia

Towar należy sprawdzić zaraz po otrzymaniu przesyłki. W razie stwierdzenia uszkodzenia, braków lub niezgodności z fakturą prosimy o:
1. Zachowanie opakowania zbiorczego (kartonu) oraz wypełnienia.
2. Zachowanie opakowania reklamowanego produktu.
3. Niezwłoczne poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji – w dniu otrzymania przesyłki, najpóźniej dnia następnego.
4. Reklamacja jest rozpatrywana po otrzymaniu dokumentacji fotograficznej na maila biuro@herbatyszlachetne.pl.
5. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
6. Używamy tylko i wyłącznie taśmy firmowej dla zabezpieczenia, że karton jest oryginalnie zapakowany i nienaruszony.

Jeżeli paczka posiada fragmenty oklejone inną taśmą to należy spisać protokół z kurierem i jednocześnie natychmiast nas powiadomić telefonicznie.

W przypadku przesyłki paletowej należy porównać wygląd palety z otrzymanymi wcześniej zdjęciami jak wyglądała paleta w momencie odbioru z naszej firmy przez kuriera. W przypadku zmiany wyglądu należy natychmiast skontaktować się z nami telefonicznie.

Reklamacje ilościowe należy zgłaszać pisemnie w dniu odbioru przesyłki lub następnym a reklamacje jakościowe w terminie do 7 dni pod rygorem odmowy uwzględnienia.

Sposób rozwiązania reklamacji prosimy uzgadniać drogą telefoniczną lub mailową. Nie przyjmujemy zwrotów za pobraniem!

Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych. Przeglądarka internetowa umożliwia Ci zmianę ustawień dotyczących cookies. Polityka prywatności